Realizacija: 2025
Glasba: John Cage
Koncept projekta: Rok Vevar, Jasmina Založnik
Koreo-režija: Milan Tomašik, Andreja Rauch Podrzavnik
Soustvarjanje in izvedba: Bojana Robinson, Martin Kilvády, Andreja Rauch Podrzavnik in Milan Tomášik
Glasbeni ustvarjalci: klavir, violina, harfa, tolkala
Svetovanje za glasbeni izbor: Gregor Pompe
Glasbeni izbor: Andreja Rauch Podrzavnik in Milan Tomášik
Oblikovanje svetlobe: Borut Bučinel
Oblikovanje prostora: najbrž: Andreja Rauch Podrzavnik, Milan Tomášik in Borut Bučinel
Video: Darko Sintič
Video montaža: Andreja Rauch Podrzavnik
Izvršna produkcija: Mojca Prešern Levstek
Produkcija: DUM – Društvo umetnikov,
Koprodukcija: Nomad Dance Academy Slovenija in Zavod OHO (Forum za novo glasbo)
Projektu njegove inovacije podvrže tekstualnim in kontekstualnim, zgodovinskim in aktualnim vprašanjem, da bi si odgovorili na vprašanje, kako so danes aktualna ali kako jih danes rabiti v koreografiji. Projekt Open Cage vsebuje serijo različnih skladb iz izjemno obsežnega opusa Johna Cagea, ki sta jih izbrala koreo-režiserja predstave v sodelovanju z muzikologom dr. Gregorjem Pompejem za Ansambel Foruma nove glasbe.
Skladbe so izbrane po ključu koreografskih potencialov in zastavkov, pri katerih se koreografa ukvarjata z različnimi cageovskimi konceptualnimi pristopi k razmerju med glasbo in koreografijo: (1) raba naključja pri sestavi gibanj v sekvence (naključje sestavi gibalne enote), (2) raba naključja pri sestavi sekvenc v koreografsko strukturo (naključje sestavi sekvence v skupno strukturo), (3) rabe glasbenih partitur pri generiranju plesno-kinetičnih gradiv (transpozicija glasbenih partitur v koreografski medij), (4) sestave aleatoričnih glasbeno-koreografskih struktur (glasba in koreografija srečata na odru brez predhodnih usklajevan; principi dela Mercea Cunningahama in Johna Cagea), (5) rabe vsakdanje kinetike pri generiranju plesnega gradiva (nabor gibalnih gradiv z izbranih teles na vsakdanjih krajih), (5) istočasna so-postavitev dveh avtonomnih kompozicij v isti prostor, (6) raba negativitet (ton – tišina, gib – mirovanje), (7) pretvorba 25-tonske lestvice v plesno-kinetična in plesnodinamična razmerja, (8) aplikacija tradicionalnih zastavkov razmerja med koreografijo in glasbo na izbrano skladbo Johna Cagea.
Raba vizualnih gradiv je povezana z možnim odzivom na njegovo vizualno delo (sitotiski, litografije in slike na pleksi-steklo), pri katerem je udejanjal kompozicijo besed, stavkov in različnih organskih oblik, raba videa pa na njegove variacije, pri katerih se je ukvarjal z vključevanjem sodobne tehnologije v svoje delo.