Premiera: 18.6.2018 - Cirkulacija 2
Ples, koreografija, urjenje: Jana Jevtović, Engin Can
Oblikovanje zvoka in svetlobe: Zoran Grabarac
Sodelavec: Rok Vevar
Glasba: Suzanne Ciani, Buchla Concerts 1975, Finders Keepers Records, Velika Britanija, 2016
Besedilo: Marie-Louise Angerer “Too Much Time: On the Productive Difference of the Interval” (iz publikacije Time and (In)Completion – Images and Performances Of Time in Late Capitalism, urednika Tomislav Medak in Goran Sergej Pristaš, založil BADco, Zagreb, 2014
Produkcija: Nomad Dance Academy Slovenija, Jana Jevtović in Engin Can, v sodelovanju s Cirkulacijo2
Hvala Dragani Alfirević, Borutu Savskem, Stefanu Döppner.
Projekt je realiziran s podporo: Mestna občina Ljubljana, program Ustvarjalna Evropa Evropske Unije v okviru DANCE ON, PASS ON, DREAM ON.
Vsi gibi so tu, na razpolago vsem.
Vsi gibi med gibi so tu.
Na razpolago.
Mi smo tu. Z vsemi svojimi gibi, na razpolago.
In z njimi vse med nami, nama in vami, vami in časom.
Tu nismo nič drugega kot gibi. In gibi med gibi.
Nič (ni)smo, ničesar ne posedujemo, ničesar nismo dolžni, vam, gibom.
JA gibom.
JA nam.
JA vam.
JA gibom, ki povezujejo gibe.
JA spominu.
JA domišljiji.
JA dejstvom.
JA očitnemu.
Na sebi nimava ničesar drugega kot gibe. Enega, ki je mnogi. Mnoge, ki so vse razen en(o).
Midva vas “vi-java”, vi naju “vidva-te”.
Gib med nami.
Za gib razdalje med nami.
Počivaj.
Ostani.
Opazuj.
Ne skrbi, gib bo tu, ko tebe že zdavnaj več ne bo.
Prisluhni, kaj nam prinaša gib med mano in tabo.
Opazi razdaljo med začetkom in gesto začetka.
Ni minljiv gib, pač pa mi.
Gib nima spomina, domišljije, ta sta rezervirana za nas.
Večnost je sopomenka (sinonim) giba.
Narejeni smo iz gibov.
Teleskopiranje je dolgoročna raziskava Jane Jevtović in Engina Cana (ali z drugimi besedami praksa, urjenje), ki se je začela januarja 2018. Proučuje, kaj točno se prenaša v plesu, ki ga plešemo in kaj točno se prenaša v procesih, ki spremljajo plesanje plesa: osebno življenje, družbene okoliščine, produkcija, organizacija, marketing, zagovorništvo, lobiranje, administracija plesa. Izhodišče Teleskopiranja je razumevanje plesalčevega telesa kot živega in živečega arhiva, v katerem se usedline gibov in gibanja vedno znova premeščajo, saj iz dopisovanja med sedanjostjo in preteklostjo vedno vznike nov gib, novo gibanje, ki se uleže ali bolje uležava skupaj z že uležanimi gibi in gibanji ter tako usedline drži v stalnem gibanju.