Realizacija: 2022
Koncept, koreografija, besedilo in izvedba: Mala Kline
Scenografija, kostumografija, fotografija: Petra Veber
Glasba: Kristjan Krajnčan
Režija filma: Mala Kline, Hana Vodeb
Kamera: Hana Vodeb in Darko Herič
Video sinhronizacija in mapiranje: Hana Vodeb
Filmska montaža: Hana Vodeb
Oblikovanje svetlobe in tehnično vodstvo: Jaka Šimenc
Prevod besedil: Katja Kosi
Izvršna produkcija: Ajda Kline
Produkcija: ELIAS 2069 in Mercedes Klein
Koprodukcija: Center kulture Španski borci / Zavod EN-KNAP, Kino Šiska and Nomad Dance Academy Slovenija
Podprlo Ministrstvo za kulturo Slovenije, Mestna občina Ljubljana, Oddelek za kulturo.
Hvala Domen Hajnšek, Vid Martinčič, Katarina Morano, Blaž
Celarec, Gašper Puntar and Matija Zvezdan Puntar Kline.
Slika je izhodišče za nastanek besedila in plesnega materiala, ki vsak na svoj način odpirata njena različna možna branja in pomenjenja. Predstava sočasno postavlja dva svetova, ki sta hkrati prisotna. Svet sanjskih podob nenehno prekinja tu in zdaj telesa, ga naseljuje, izziva in preoblikuje. Razprta vmesnost je prostor brezmejne
ustvarjalnosti, iz katere izhaja mnoštvo oblik in njihovih variacij. Iz teh nastaja vizualna pesem v času, ki nas naslavlja z vprašanji telesa in izkustva, odnosa do drugega, pogleda in odgovornosti, želje kot gonilne sile stvarstva, in našega prisostvovanja v nenehnem postajanju, ki ga uteleša narava. Gledališke podobe nas vabijo k motrenju nenehnega porajanja v prostor in čas,
ustvarjalne imaginacije in lepote ustvarjenega.
‘VENERA: med ujetostjo in letenjem je odrska kontemplacija odnosa med podobo, telesom in sanjami. Predstava, katere naslov se nanaša na istoimensko sliko renesančnega umetnika Sandra Boticellija, je raziskovanje načina, kako skozi nizanje podob prodremo onkraj podobe, v bolj neposredno izkušnjo življenja in narave v njenem nenehnem postajanju. Preplet podob,
poezije pisane iz sanj in glasbe razgrinjajo več med seboj sprepletenih tem kot so afirmacija telesa in izkustva, odnos do drugega, pogled in odgovornost, želja kot gonilna sila stvarstva, in naše prisostvovanje v nenehnem postajanju, ki ga uteleša narava.’ Mala Kline
Na odru je Malino živo in posneto telo oziroma več njih; projekcije na koprenasti površini na vizualni ravni vzpostavljajo plasti podob in se igrajo s sencami, (ne)vidnostjo, z multipliciranjem, razstavljanjem in sestavljanjem podobe ter tako na oder prinašajo svet sanjskih podob. Nika Arhar