Domov

Prijava na NDAS Novičnik

NDAS Facebook

NDAS Instagram

Kontakt
Nomad Dance Academy Slovenija
Jakopičeva 13
1000 Ljubljana
Slovenija
nda@nda.si

Poštni naslov in sedež pisarne:
Trg Prekomorskih brigad 1
1000 Ljubljana

DŠ / VAT: 11214929
IBAN: SI 56 340001015894168, Banka Sparkasse

Podporniki

Strateška partnerstva

Partnerji regionalne mreže NDA

Mreže

Sodelovanja

VEČER PLESNIH SOLOV

Premiera:
6.12.2022 - Atrij ZRC SAZU

Koncept, soustvarjanje, izvedba: Dejan Srhoj
Koreografije: Jan Rozman, DISKOlektiv
Glasbena kompozicija "Lesene letve" ter zasnova
interaktivnih tal:
Boštjan Perovšek
Glasba v živo: Bowrain
Dramaturgija: Katarina Pejović
Kostumografija: Dajana Ljubičić
Oblikovanje svetlobe in tehnična podpora: Danilo Pečar
Izdelava lesenih letev: Slavko Trivković
Produkcija: Dejan Srhoj in Nomad Dance Academy Slovenija
Odnosi z javnostmi: Urška Comino
Foto: Sunčan Stone


Predstava je nastala s finančno podporo: Mestna Občina Ljubljana – Oddelek za kulturo, Dance On Pass On Dream On


Partnerji: ZRC SAZU – Znanstveno Raziskovalni Center Slovenske Akademije Znanosti in Umetnosti, JSKD – Javni Sklad Republike Slovenije za Kulutrne Dejavnosti, DUM – Društvo Umetnikov


Zahvala: Dragana Alfirević, Jasmina Založnik, Rok Vevar, Nina Avguštin Rošker, Nina Meško, Mateja Bučar, Liana Kalčina ter Doroteja in Dimitra

Za imenom, ki obuja uprizoritveno formo skorajda že obsojeno na preteklost, se razkrivajo trije performansi, raziskovalni procesi in soavtorska potovanja. Njihov skupni imenovalec in rdeča nit je koreograf in plesalec Dejan Srhoj, ki je k sodelovanju povabil umetnike, ki mu – vsak iz svojega medija, poetike in estetike – skozi skupno raziskovanje odpirajo nove vidike lastnega dela. 

Koreograf Jan Rozman v dialog z Dejanom prinaša generacijsko razliko in ukvarjanje s predmetenjem, ki rojeva animistični solo-duet; 
z Boštjanom Perovškom, skladateljem in oblikovalcem zvočnih prostorov, v živo gradita kompozicijo za plesalca in interaktivna tla; raziskovalec in plesalec mnogoterih identitet, DISKOlektiv, Dejana vodi na pot preizpraševanja njegove baletne preteklosti, kot je Vergil vodil Danteja skozi najbolj izzivalne etape Božanske komedije. 

Tri potovanja so umeščena v krovno potovanje: glasbeno-pogovorno-plesni jamming med Dejanom in glasbenikom in skladateljem Bowrainom – Tinetom Grgurevičem. Večer plesnih solov je torej svoje vrste paradoks, saj je v bistvu nenehna izmenjava in sad sodelovanja, tako med ustvarjalci tega večera, kot tudi s publiko.